Všeobecné obchodní podmínky platné do 14.9.2015

Kdo jsme a co Vám můžeme nabídnout?

 

   Jak je možné zboží odebrat?

 

Jak objednat?

 

   Kolik zaplatím za dopravu?

 

Kde najdu ceník?

 

    Reklamace/vrácení zboží

 

 

 



OBCHODNÍ PODMÍNKY 

 

Úvod:

  • Naše firma Bricol - M, spol. s r.o. nabízí zboží s kompletními službami pro zákazníka

  • Objednávky nejsou omezené počtem, dodáváme zboží od 1 ks po kamionové kontejnerové dodávky 

  • Zákazník má možnost si vybrat a zakoupit zboží přímo ve skladu firmy Bricol ve Valticích nebo si ho objednat přes náš  internetový e-shop  http://eshop.bricol.cz  a nechat si ho doručit na předem určené místo

 

  • Paletové jednotky (zboží na paletách)  doručíme zákazníkovi vozidly firmy Bricol – M, spol. s r.o. se sklopný čelem. Tento způsob je nutné dohodnout předem s našimi prodejci

 

  • Vyhotovujeme návrhy a projekty lahví podle přání zákazníka až po dovoz zboží

Zadání objednávky:

  • Objednávky od zákazníků akceptujeme jen v písemné formě/ fax, pošta, e-mail, www resp. eshop/, abychom vyloučili případné nejasnosti v dodávkách zboží

 

  • Za omyly v případě nepřesné objednávky zodpovídá kupující a nevzniká mu nárok na reklamaci

Potvrzení objednávky:

  • Na internetovou  objednávku Vám odpoví zodpovědný pracovník nejpozděi do 24 hodin v pracovních dnech, automatická odpověď není potvrzení objednávky, má jen informativní charakter

  • V objednávce, prosíme, uvádějte fakturační adresu,  kodové označení výrobku, jeho název , požadované množství, způsob a místo doručení, telefonický kontakt. Dodací termín bude námi následně potvrzen telefonicky, popř. e-mailem.

Stanovení ceny:

  • Naše nabízené výrobky si můžete prohlédnout na www.bricol.cz , kde jsou uvedené základní ceny, aktuální akční ceny a orientační označení dostupnosti zboží. Akce jsou časově omezené a trvají do vyprodání zásob

 

  • Ceny jsou stanovené bez dopravy k zákazníkovi .

  • Skonta z ceny palet, proložek a kartonů se neposkytují

Převzetí zboží

  • Pro zboží si můžete přejet osobně (po potvrzení objednávky) do prodejny firmy Bricol - M , spol. s r.o. ve Valticích během otevíací doby (po-pá: 8:00-16:00 h). Výjimky otevírací doby skladu budou předem oznámeny na www.bricol.cz

  • Při odběru neucelené paletové jednotky doporučujeme dovést si vlastní vhodné přepravní  obaly, do kterých bude zboží nabaleno. V případě potřeby poskytujeme zákazníkům nevratné kartony na převoz zboží v ceně 25 Kč+ DPH 21%.

  • Pro objednávky  na  vlastní odvoz zboží nechystáme dopředu

  • Při převzetí zboží, které není placené v hotovosti nebo bylo uhrazeno proforma-fakturou, vyžadujeme zplnomocnění k nakládce potvrzené firmou, která zboží objednala a předložení identifikačních dokladů osoby, která zboží přebírá

Doklady k zásilce:

  • Každá zásilka obsahuje fakturu, dodací list, při platbě v hotovosti příjmový doklad. Fakturu je možné zaslat i elektronickou formou případně si ji stáhnout v PDF  on-line po přihlášení do E-shopu http://eshop.bricol.cz  . Faktura v elektronické formě je plnohodnotný dokladem

Přepravní podmínky:

  • Přepravu zboží prostřednictvím přepravní služby GEIS CZ s.r.o. hradí příjemce a je vyúčtována v daňovém dokladu spolu se  zakoupeným  zbožím

  • U skladem dostupného zboží je maximální doba doručení do 5-ti  pracovních dnů od potvrzení objednávky pracovníkem obchodního oddělení.

  • Přepravné se odvíjí od celkové hmotnosti, objemu a regionu kam je zboží doručováno

 

  • Tato cena přepravného a balného Vám  bude vypočítaná ve 3. kroku nákupního procesu resp. před odesláním objednávky přes eshop http://eshop.bricol.cz

 

  • Do expedičních nákladů jsou zahrnuty i manipulační náklady. 90% všech zásilek je nakupováno od výrobců po celých paletách a pro menší balíkové zásilky se musí vše ručně přeskládat do kartonu a bezpečně zabalit!!

  • Při objednávce většího množství zboží rozhoduje o způsobu balení/paleta, karton/ dodavatel, z důvodu bezpečné přepravy zboží/zpravidla skla/.

  • Při přebírání zboží zaslaného zásilkovou službou popř. poštou je třeba zkontrolovat neporušenost zásilky. Zboží před doručujícím řidičem rozbalte a důkladně zkontrolujte. Doklady podepisujte jen na základě kontroly. V případě poškození zásilky / příp. rozbití/, je nutné zásilku nepřevzít a tuto reklamovat písemně u přepravce / pošta, přepravní služba / a ihned zaslat odesílateli. Pokud zákazník převzal zboží od přepravce, případné reklamace zaviněné přepravou /zjevně poškozené zásilky/ si uplatňuje přímo u přepravní služby, která přepravu zabezpečila.

  • Přepravu ucelených palet vozidlem společnosti BRICOL – M, spol. s r.o. /lkw o rozměrech v-4m, š-2,5m, d-10,5m, sklopné čelo (hydraulická plošina) , paletový vozík/, je třeba dohodnout s prodejcem firmy Bricol - M, spol. s r.o.

​​​

  • Zboží na paletách je ve většině případů volně loženo vedle sebe, proloženo vodorovně plastovými nebo papírovými proložkami a staženo smrštovací folii. Z tohoto důvodu nedoporučujeme objednávat zboží např. do vícepodlařních budov, ale jen tam, kde je možné s paletou  pomocí paletového vozíku manipulovat a uskladni jako celek.

 

  • Zboží přepravované na paletách naší přepravou nebo společností GEIS bude doručované a složené na předem připravené místo vhodné pro manipulaci s ruční paletový vozíkem, s manipulačním prostorem min. 260 cm na výšku a 130 cm na šířku /tj. místo pro 1 paletu/. V opačném případě bude zboží složeno na nejbližším vhodném místě. Vykládku zboží z dopravního prostředku zajišťuje odběratel, nebo jím pověřená dospělá osoba.

Slevový systém:

  • Zákazník při nákupu získá slevu v podobě kupónu, který může využít při dalším nákupu, nejdříve však další pracovní den. Kupón bude vytisknutý na daňovém dokladu. Skládá se z čarového kódu a identifikačního čísla.

  • Platnost kupónu je jeden rok od jeho vydání. Kupón je přenosný– tzn. není vázaný na osobu ani firmu a je použitelný jen jednou

  • Pro uplatnění kupónu je potřebné předložit daný kupón nebo zadat identifikační číslo při objednávání přes http://eshop.bricol.cz

  • Hodnota odebraného zboží bez DPH musí byť vyšší než je hodnota uplatněných kupónů

  • Na zaplacení jedné faktury může být použito maximálně 5 kupónů

  • Zákazníci, jejichž jednorázový odběr bude nad 25.000 Kč bez DPH mohou kontaktovat prodejce firmy Bricol-M, spol. s r. o. a dohodnout s nimi individuální podmínky. Tyto podmínky budou min. 1x ročně přehodnocené .V případě nedodržení nebo závažného porušení dohodnutých podmínek ze strany odběratele si firma Bricol-M, spol. s r.o. vyhrazuje právo kdykoliv zrušit všechny dohodnuté výhody

  • Skonta z ceny palet, proložek a kartonů se neposkytují.  Za vratný obal se považuje dřevěná paleta a plastová proložka. Kartony nejsou vratným obalem.

Způsob platby:

  • Úhrada faktur je možná v EUR a CZK.

  • Osobní odběr zboží je podmíněný platbou v hotovosti, platební kartou nebo předem, formou zálohového listu.

 

  • Při doručení zboží se platí  formou dobírky  kurýrovi přepravní služby (GEIS ) , případně řidiči naší společnosti v hotovosti nebo předem na zálohový list

 

  • Od 5.6.2014 je možné balíkové zásilky platit kromě dobírky i platební kartou, výběr dobírky nebo platby kartou si určí sám příjemce při přebírání balíkové zásilky.

 

  • Od 1.1.2015 nelze dodatečně změnit dobírku na jiný způsob platby v případě, že již zásilka byla vyexpedována a předána přepravce GEIS!!

  • Zákazníci, kteří mají předem dohodnutý odběr a platí zboží bankovním převodem, mají splatnost faktur po individuální dohodě se zodpověným pracovníkem, který přehodnotí předešlé odběry a platební disciplínu. Zároveň jim bude stanovený kredit /podle hodnoty odebraného zboží a maximální výšky neuhrazených faktur/. V případě nedodržení platební disciplíny se všechny dohodnuté slevy a kredity ruší. Zboží, které je dodané zákazníkovi, zůstává majetkem firmy Bricol-M, spol. s r.o. až do zaplacení celé hodnoty dodávky. Pokud nebude dodržený dohodnutý termín splatnosti, účtujeme penále 0,05% podle Obchodního zákoníku a následně přistoupíme k vymáhání pohledávky právní cestou

Proforma faktury – zálohové listy

  • V případě, že proforma-faktura není zaplacená do 5ti pracovních dní od datumu vystavení a zákazník nereaguje na telefonické avízo, ztrácí nárok na rezervaci zboží a případná poskytnutá skonta. Zboží je nutné odebrat do 7 pracovních dní ze skladu Bricol-M, spol. s r.o., vyhrazujeme si právo účtovat manipulační a skladovací poplatek ve výši 0,5 % za den z hodnoty zboží bez DPH

Vrácení palet a plastových proložek

  • Odvoz prázdných palet a plastových proložek od odběratele k dodavatelovi není zahrnutý v ceně výrobku. Při vrácení palet požadujeme od zákazníka vypsaný dodací list s přesným počtem vrácených palet, datumem, SPZ auta a jménem řidiče, který palety převzal. Dřevěné palety, plastové palety a plastové proložky přebíráme pouze v počtu a v kvalitě, které zákazník odebral od naší firmy a to v ceně: dřevěná paleta 250 Kč+ DPH 21%, plastová paleta 900 Kč DPH 21%, plastová proložka 100 Kč+DPH 21%. Po převzetí a kontrole kvality vrácenýh palet a proložek bude na shodné palety a proložky vystavený dobropis. V případě výskytu neshodných palet nebo proložek v dodávce Vás na požádání zašleme fotodokumentaci těchto palet-proložek elektronickou formou. Neshodné vrácené palety a plastové proložky dodané zákazníkem do firmy Bricol-M, spol. s r.o. uskladňujeme po dobu 30 dní od převzetí a oznámení dodavateli. Pokud nebudou neshodné palety odvezené v uvedené době vyřadíme je z evidence, případně tyto zašleme zákazníkovi na jeho náklady. Paletové a proložkové konto jednotlivých zákazníků je evidované

  • Pro vrácení palet a plastových proložek akceptujeme dobu 6 měsíců od vystavení faktury .

Různé

  • Vnitřní povrch lahví je po ukončení výrobního procesu čistý vlivem následné manipulace, skladování, přepravy a depaletizace dodavatel nemůže garantovat absolutní čistotu vnitřního povrchu. Na základě těchto skutečností se doporučujeme láhve před plněním vhodným způsobem upravit podle účelu použití

Reklamace

  • Kvalita výrobků je posuzovaná podle platných norem pro jednotlivé druhy výrobků

  • Při reklamaci ucelených paletových jednotek je nutné předložit doklad o nákupu, paletový lístek, vzorky reklamovaných výrobků a písemné zdůvodnění reklamace.

  • Chyby zjevné–např. poškození dodávky – výrobků, palet, rozdíly v množtví a podobně je nutné reklamovat okamžitě po přijetí dodávky, nejpozději však do 3 pracovních dní s přiloženou fotodokumentací. Chyby skryté je možné reklamovat nejpozději do 6-ti měsíců vždy písemnou formou s přiložením důkazového materiálu

  • Reklamace na mechanické poškození výrobků při osobním odběru není možné uplatňovat

  • Rozdíly v množství zjištěné po přebrání zboží a podepsání dodacího listu není možné akceptovat

  • Pokud chce zákazník vrátit nepoškozené zboží bez udání důvodu, může tak učinit pouze po dohodě se zodpovědným pracovníkem a zboží bude vykoupené za 50 % prodejní ceny firmy Bricol-M, spol. s r.o.

  • V případě že zákazník při výběru a přebírání zboží toto poškodí je povinný uhradit zboží v plné výši

  • Při přebírání zboží zaslaného zásilkovou službou popř. poštou je třeba zkontrolovat neporušenost obalu zásilky.  Doklady podepisujte jen na základě kontroly obalu zásilky. V případě zjevného poškození zásilky / příp. rozbití/ je nutné zásilku nepřevzít případně převzít s výhradou uvedenou v přebíracím  protokolu a tuto skutečnost oznámit ihned dodavateli tj. BRICOL-M s.r.o. 

 

 

Těšíme se na vzájemnou spolupráci

vedení firmy Bricol-M, spol. s r.o.

 

Î vrátit se na začátek stránky  Î

 

 

 

Soubory ke stažení

Přesunout nahoru