Jak postupovat v případě přijetí poškození části zásilky

V případě, že převezmete  balíkovou zásilku  od přepravce  "bez výhrad"  tzn. nebyl sepsán žádný protokol o poškození  a zjistíte až po následném rozbalení, že část zásilky byla poškozena, tak prosím  postupujte následovně:

 

  •  uplatnění reklamace musí být provedeno bez odkladně , nejpozději do 3 pracovních dnů od data převzetí zásilky.

  • své žádosti o řešení reklamace adresujte obchodníkovi, který Vaši předchozí  objednávku vyřizoval nebo na centrální email :  bricol@bricol.cz

  • žádost musí obsahovat:

    • číslo faktury=variabilní symbol

    • kód, název a počet kusů poškozeného zboží

    • foto poškozeného zboží

    • fotografii  rozbaleného  balíku  ze 3 stran-zboku , zeshora, zepředu viz. ilustrační foto níže

 

Přesunout nahoru